postitus nr 971*

Ähhh, kui nõmeda mängu Kiku mulle soovitas.. see kyll oli feissbuukis, aga delfi mängudest leidsin sama põhimõttega mängu… päris porrporriks tegev kohati 😀

Mac keeras eile ennast 10paiku magama… kell 11 pani mingi jõhkard kõrval muusika mängima… läbi une kirusin, et no kuiiiiii kaua see krdi äratus lõugab, peaks ju minutiga vait jääma. Ja siis, kui lõpuks uni täiesti häiritud oli, vedasin enanst püsti, ja avastasin, et Trompeti muusika oli hoopis.. ei see vaiki niipea 😀 Õnneks õnnestus pärast uuesti magama jääda, mitte ei passinud pool ööd üleval 🙂

Väljas oli niihea soe hommikul 🙂 Aga tuul oli üsna meeletu, puhus mult iga paari meetri tagant kõrvaklapid kõrvast ära, icc… aga soe tuul, sisemaalt, mõnza 😛 eriti mõnsa oli muidugi see tolmukuhi, mis tuulega kaasas käis, johhaidii.. vahepeal oli tunne, nagu oleksin siil udus 😀 Mis tuletab meelde, et peaks seda raamatut uurima siis poest. Mary, tahad me kingime Sulle sünnaks “Siil udus” raamatu? Hakkad tahtma!

Ahjaa, mul kästi kurta, kui raske on olla jälle väikseriistaline 😀 Üldse pole raske- vastupidi, märksa kergem on hoida, ainult ühe käega kasvõi 😛 Aga piltide tegemiseni pole ma oma Nikoni-tibuga veel jõudnud, nii igaks juhuks, pärast pettun tulemuses 😀 Parem karta kui kahetseda eksole 😀

oeh.. ei oska rohkem pastakast (loe: klaviatuurist) midagi välja imeda (see pole läpaka klaver ka, sealt leiaks vähemalt jogurtijääke ilmselt 😀 icc)… otsin siia lõppu siis miski lõbusa pildi ja aitab kyll. Ilusat lõunat, Gerda, loodan, et jäid rahule 😀

71d68a2192

______

* 971!!! Ärge üritagegi väita, et ma olen närb blogard!

3 kommentaari “postitus nr 971*

  1. Missioon täidetud – Gerda rahuldatud.

  2. mmmm…ei taha kinki ju 😀 Mul oli sulle mingi geniaalne lause selle 971 kohta aga neetud, jälle läks meelest ära….

  3. närb blogard, närb blogard – viimane postitus oli üleeile (irww)

Lisa kommentaar