MJepu-MJepu, vol 2

eputan pisut kaudsemalt veel korra MJga… nimelt kiidan maailma kõõõõige toredamat teenindajat 🙂

Alustuseks, võrdluseks tuletan põgusalt meelde, et mul on teise teenindaja juures olnud sugugi mitte nii häid kogemusi. Kui läpakat ostes selle kõvaketas praak osutus olema ja esimesel ööl ära suri vaieldi minuga tookord vist 10 korda järjest: “-ei, iseenesest ikka ei lähe katki!”, “-aga läks!”, “- ei, päris iseenesest ikka ei lähe”, “-aga Läks!”, “ei, ise päris ei lähe ikka…” jne. Kui tehnikule kõne tegi, siis öeldi, et võib ise minna küll. Siis taheti mind selle kutu läpakaga tagasi koju saata, et too homme uuesti, sest täna on tehnik läinud, aga kui küsisin, et kas täna sinna ei võiks juba jätta, mis ma taga ikka kodus teen, tuli välja, et võib küll. Samuti pidin nagu tangidega välja kiskuma selliseid pisiasju nagu: millal järgi võib tulla, sest mul pole õrna aimugi, kas antakse teada või tulen homme või kolme kuu pärast jne. Ja üldse olin pettunud selles, et valisin just selle koha, sest sealt saaks läpaka ka järelmaksuga “kohe kätte”, mitte ei pea panga otsuseid jms mitu päeva ootama (sest ma olen vales pangas 😛). Ja siis istusin ikkagi kokkuvõttes kuu aega ilma…

a see selleks, nüüd siis seekordsest kogemusest:

– Alustuseks on ta lihtsalt hästi tore.. kogu olekuga. See on isegi eemalt näha, kui ta teisi teenindab.

– Siis luges ta mulle lahkelt ette kõik erinevad variandid ja võrdlused, mis mul on. Küsimatagi.

– Iga kord kui mõnel põhjusel seal käinud olen, on (eelmiste teenindajatega) olnud sama dialoog:
“Teil on Mobiil-ID ka tellitud”
 “Vist on jah, aga ma ei kasuta seda, sest viskasin kogemata alguses need paroolid minema…”
 “Selge“. (dialoogi lõpp)
Seekord lõppes dialoog teisiti, kui “selge“. Hoopis maailma kõige iseenesestmõistetavama häälega öeldi: “aga ma saan ju uued paroolid anda“. Juba sellest oleks piisanud, et ma rahule jääks. Aga tema läks veelgi kaugemale: oma telefoni peal (mis oli samasugune) näitas ta täpselt ära, kuidas mobiil-ID töötab ja mida teha… ja läks siis politsei kodulehele, et aidata uus ID ära regada. (mul polnud nt aimugi, et seda seal tegema peaks)… Kuna ma sisestasin oma IDkaardi koodi valesti sest mälu on mul selline vahva kuldkala-oma, siis jäi küll see protseduur katki, aga ta selgitas täpselt ära, kuidas ma seda kodus teha saan… ja kui hakkama ei saa, siis ta on tööl siis-ja-siis, tulgu ma tagasi, kui vaja.

– uus ost sai aktiveeritud,  selgitustöö juurde tehtud ja lõpuks veel info, kust kaitseks lisavidinaid saab jne.

Ühesõnaga: minge Viru keskuse EMTsse.. küll te Tema ära tunnete 🙂

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s