blogimasu ja väss

Mac ei viitsi. Üldse mitte midagi. Inimestega suhelda, blogida, tähtsaid toimetusi teha, kuhugi minna (kuigi homme sinna läheb hää meelega)… ainus, mida viitsin on asju edasi lükata.. mis kannatab vähegi lükkuda, see ka lükkub.

Aga see ei-viitsi pole pigem selline psüühiline, vaid ma olen lihtsalt nii väsinud ja unine kogu aeg :S Ma magan öösiti 9 tundi, mida on vist 2-3 tundi rohkem kui keskmisel inimesel. Aga ma ei saa hommikul üles.. ja ma ei suuda päeval keskenduda… ma olen wierdo. Viitsin ainult teha seda, milles mitte midagi tegema ei pea… võiksin näiteks päev otsa vedeleda, koera sügada, lemmikseriaale vahtida ja pomelot süüa 😀 (kuigi ka koerasügamine ja pomelo lammutamine on päris korralik füüsiline treening 😛) (jah, koera-jalutamine oleks ka päevakavas.. seda niikuinii 🙂)

Koera-jalutamisest rääkides: ühel õhtul ütles Hannes Kaljujärv EllieTheElephantile, et too on ilus 🙂 Ja siis mulle, et Koon on ilus. Tal on õigus, on küll ilus 🙂

Aga tagasi blogimise juurde… kunagi hakkasin Malluka vihkamise-postitusele kommentaari kirjutama, aga avastasin, et see tuleks liiga pikk.. ja mõtlesin siis hoopis sellest eraldi blogipostituse teha. Sest tuleb välja, et ma olen vihkamist täis :P… kes mind päris-elus kohanud, need teavad ka, milline närvar ma olen ja kuidas kogu aeg hääl suurest inimeste peale räuskamisest ära on 😛 icc

Aga ma pole selle blogipostini veel jõudnud.

Sest ma ei viitsi. vot.

Teiseks on Fotojahi selle nädala teema “Lemmik”… kus võiksin küll minna lihtsamat teed ja postitada järjekordse pildi oma lemmikloomast… aga tahaks hoopis vihkamise-postitusele-vastupidiselt teha pika pildipostituse erinevatest lemmik-asjadest… lemmik-söök, lemmik-värv, lemmik-aastaaeg, lemmik-loom, lemmik-linn jne…

Aga ma pole selle blogipostituseni veel jõudnud.

Sest ma ju ei viitsi.

Ja siis ma tahtsin teha postituse lemmik-äppidest… kunagi tegin ka, aga nüüd on ju mõned juurde tulnud… ja peamine põhjus on tegelikult, et tahaks veel juurde, aga tahaks soovitusi, et mida Teie kasutate…
Btw, eile näiteks mängisin mingit suvalist ajaviitemängu.. aga seal oli pilt, mis mu tähelepanu köitis.. arvake ära, miks 😛
photo

Aga ma pole selle blogiteemani ka veel jõudnud.

Sest ma pole viitsinud.

Ja ma tahaks Lastefondi-tegelasele kirjutada, aga ma ei suuda.. sest ma tahaks, et see kiri oleks nii ilus ja põhjalik ja veenev ja selge ja miskõikveel.. aga minu keskendumisoskuse juures ma vist praegu ei oska. Ja teiseks, ma mõtlen, et äkki ootan hoopis pisut veel… näiteks kuni vest valmis.. ja kuni me (jah, ma meietan, sest koer ei käi seal ju üksi 😛) oleme raamatukogus lugemiskoera üritusel ka käinud, siis on hea see Koonu “CV”sse lisada 😀

Ilusat Hobuseaasta algust. Obene pidavat üks töökas loom olema, loodan et peletab minu “eiviitsi” ka minema kabjaplaginaga 🙂

Lisa kommentaar