epu-epu

et ma niipea edasise meisterdamiseni ei jõua, siis epun olemasolevatega olemasoleva pildimaterjali abil:

kõik ple peal..aga ei ole hullu, You’ll survive… (ps. kommid ei ole ise tehtud, kauss ja riiul ka mitte 😀 muud vidinad kyll :))

6 kommentaari “epu-epu

  1. Tead mis on naljakas v? Sa teed kõrvarõngaid aga endal sul kõrvarõngaauke ei ole 🙂 Hakkad oma äri tegema või on lähemal ajal jälle mõnda oksjonit oodata? Ma olen kuulnud, et vanad võladki kustutamata veel, nt see topless massaazh 😉

  2. Ja mina sain ka endale ühed eriti ägedad suvised kõrvarõngad, Gianna tehtud. Siukesed kollase oranžiga…paneks nendest pildi oma blogisse ja teeks Sulle reklaami sellega, Dziiiiii, kas tohib?

  3. Ja siuke küssa ka veel..mille alusel/järgi need näod siia tulevad?

  4. Mary- vaata, millised peletised need on, isegi kui augud oleks lestades, ei kannaks neid ju ikkagi.. muig 😀
    Aga oksjonist, seekord vist mitte.. mõtlesin selle laadungi niisama reklaami mõttes loovutada, et tulevikus materjali raha küsida (paremate katsetuste eest)… kuuldavasti pidin narkodiilerid ka niisama proovida andma alguses 😀
    Mis Sa nendest mustadest latakatest laibanägudest arvad? me Vihmahäälega mõtlesime, et rokilikud-Marylikud?

    Vihmahääl- pole aimugi, kuidas need avatarinäod jagatakse, aga kui see Sind lohutab, siis Sinu roosa kantpea on nummim kui Mary rohekas peletis D:
    Ja oma blogisse võid pildi panna küll.. kui Selle kuskilt saad D:

  5. Mustad on ägedad küll ja ma ei pannudki enne tähele, milline kaunis roheline lõust mul on….see näeb välja nagu hakkaks oksele vms 😀

  6. Just funny :D:D Nareame koos…üks kaks ja läks..hihiiiiii

Lisa kommentaar